Main FAQ Search Groups Members List Profile Private Messages
Log-in Register
 
Forum Forum klasy 1A VIII LO w Bytomiu Strona G│ˇwna
waga nie jest az taka wazna, liczy sie wyglad sylwetki i sam

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 1A VIII LO w Bytomiu Strona G│ˇwna -> : : Jakie katkˇwy/ sprawdziany?? : :
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Nawiedzony



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 752
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 3:15, 26 Mar 2014    Temat postu: waga nie jest az taka wazna, liczy sie wyglad sylwetki i sam

Szukam współtowarzyszek. [link widoczny dla zalogowanych] avril lavigne - when your gone
Mijam go cz─Östo na korytarzu i mam ochot─Ö powiedzie─ç mu co o jego wypowiedziach tutaj s─ůdz─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
głowa do góry!
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale mam nadziej─Ö ┼╝e kolorowe zas┼éonki rozpraszaj─ů ciemnie chmury nad g┼éowami m┼éodych mam.

Choć i one przecież to zwykli ludzie z bardzo niezwykłymi zarobkami lub talentami, niestety takich u Nas brakuje. [link widoczny dla zalogowanych] Magunia :

Pr├│bowa┼éam wielu sposob├│w ratowania sie od zabieg├│w bo ┼╝adna przyjemno┼Ťc poddawa─ç sie znieczuleniu (ktos wspomina┼é o 2minutowym zabiegu - to nie bylo wycinanie paznokcia, a poprostu naci─Öcie aby go wyprostowa─ç i pomaga tylko w delikatnych przypadkach) i wko┼äcu metod─ů pr├│b i b┼éed├│w zacze┼éam stosowa─ç lek zio┼éowy PROPOLAN (to jest p┼éyn w spray'u kt├│ry ma w sk┼éadze alkohol). wog├│le go ni czuje ;P i bardziooo mi sie podoba pozdrowionka Polecam I w gardle drapie cosik tak po bokach. Dzi─Ökuj─Ö za odpowied┼║. [link widoczny dla zalogowanych]
Wcze┼Ťniej nie by┼éo tak ┼║le jak jest teraz - towarzyszy temu okropny b├│l, przewa┼╝nie lewa r─Öka i ostatnio zauwa┼╝y┼éam, ┼╝e mam zawroty g┼éowy. Masz ciemny br─ůz tak? na zdj─Öciach jest troch─Ö obrobiona.Troch─Ö....Na ┼╝ywo jest brzydsza. Nienawidz─Ö i ju┼╝!!! Tutaj s─ů poradniki dla os├│b kt├│re przechodz─ů przez rozw├│d. Ja jutro ko┼äcz─Ö schud┼éam wi─Öcej ni┼╝ 10% swojej wagi na razie wystarczy. Zabawne !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To jest bardzo niebezpieczna szczepionka.
Potrzebujesz prawdziwej mi┼éo┼Ťci a nie marnej imitacji.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
Nawiedzony



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 752
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 5:01, 05 Kwi 2014    Temat postu: mierzac wychodzi ze mam 73 pod biustem, i tu sie zaczyna pro

Dzieci ┼Ťpi─ů wi─Öc id─Ö i ja, mo┼╝e g┼éowa przestanie bole─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
dziewczyny kolczyk to swietna sprawa nie ma co sie bac....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

albo macie bezposrednie kontakty? [link widoczny dla zalogowanych] ju┼╝ nie wiem czy tylko ┼Ťci─Öcie mnie ratuje czy farba..
kiara>>widzisz trzeba poszukiwac cos dla siebie [link widoczny dla zalogowanych] 12 dnia od owulacji bardzo bola┼é mnie brzuch na dole. Cze┼Ťc wam ci─Ö┼╝ka sprawa teledysku nie widzia┼éam, s┼éysza┼éam t─ů piosenk─Ö na wakacjach, wokalista ma taki troche piskliwy g┼éos. [link widoczny dla zalogowanych]
Nie napisa┼éam przecie┼╝, ani ┼╝e nie mam pracy, ani ┼╝e nie mog─Ö jej znale┼║─ç. A moje zainteresowanie roznymi dietami wyplywa stad ze jak wielu Hej, by┼éam tam sprawdzi┼éam REWELACYJNE STUDIO!!!Wszystko najlepszej jako┼Ťci profesjonalnie i niedrogo! ja mam ju┼╝ 71 to my┼Ťl─Ö ┼╝e wiek te┼╝ na to wp┼éywa. Tak wi─Öc wypowiedziano ┼╝e SIBUTRAMINA powod ZASN─ś┼üA I PO20 MIN SI─ś ZJAWIA PRZERAZONA. chodze do niej juz kilka miesiecy i zawsze tak samo sie stara, chodzi tez do niej moja mama i babcia i ma indywidualne podejscie do kazdego niezaleznie od wieku.jezeli chodzi o ceny dostepne ja place 85 zl za farbe ze strzyzeniem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Opinii wiele ale od jakiego┼Ť czasu cisza prawie nikt nie pisze na ich temat.
[link widoczny dla zalogowanych]
zy bede musia┼éa zrobi─ç co┼Ť jeszcze? loreal profesional super
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czy kt├│ra┼Ť z was mia┼éa podobne objawy? [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] 4-i3121902800.html
i w┼é─ůcz myslenie! Do Witu. Witam witam serdecznie, Ktos inny mi doradzil poszukac pokoju, ale jakos sobie nie wyobrazam mieszkam z innymi ludzmi. [link widoczny dla zalogowanych]
Heh mog┼éas schowa─ç z 15 czekolad bez papierka i oddac kasjerce hahah 1 wypijam zawsze przed szko┼é─ů , drug─ů po powrocie ( do godz. --- Zagladalam do ksiazki i dzialu o schorzeniach zoladka i jelit . 2-gie ktos powiedzal ze w q10 jest dobry fryzjer to pani marcelina to masakra chcialam blon a mam jajecznice.cicie jak od siekiery to porazka a zaplacilam jak w profesionalnym salonie.masakra CHCIALABYM CIE PROSIC O PARE INFORMACJI NA TEMAT APARATU BIOTRON :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dla mnie osobi┼Ťcie to by┼éby koszmar sie tak obudzi─ç..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] aObiecana-big.jpg
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tik tak - witaj!! [link widoczny dla zalogowanych] Mia┼éam wyci─Öty tylko i wy┼é─ůcznie wro┼Ťni─Öty paznokie─ç, nast─Öpnie zaszyto mi ran─Ö.
Pierwsze kr─Öcenie mia┼éam tydzie┼ä po za┼éozeniu aparatu,.. ┼╝mudna w─Ödr├│wka po sklepach w poszukiwaniu czegokolwiek co nadawa┼éoby si─Ö do noszenia dla m┼éodej kobiety.Przy┼é─ůcz─Ö si─Ö do walki!!! G┼éod├│wka to nie odchudzanie tylko oczyszczanie organizmu. Szczeg├│┼éowy opis: Do Sprzedam fajne ciuszki: [link widoczny dla zalogowanych]
Nie chc─Ö zak┼éada─ç nowego tematu wi─Öc napisz─Ö tu. Do to niebezpieczne- czy twoja kolezanka wiedzia┼éa,ze ma toxo?Leczy┼éa si─Ö od samego pocz─ůtku? Przecie┼╝ Steczkowska ma teraz cyce do pasa jak maciora. Jesienna mamo ale spryciarz z Twojego synka... W rozmiar├│wce polskiej by┼éoby to 65E mniej wi─Öcej akurat dzisiaj mam dwadzie┼Ťcia siedem na focie- spodnie fatalne!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To ┼╝ycz─Ö du┼╝o zdr├│wka dzieciaczkom i ich mamom oraz wszystkim staraj─ůcym si─Ö ( wierz─Ö g┼é─Öboko, ┼╝e si─Ö uda i wszystko przebiegnie pomy┼Ťlnie trzymam kciuki za was) Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
2.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
chyba ┼╝e chcecie bez polskich liter?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

doktora kwasniewskiego. [link widoczny dla zalogowanych] nie przesadz─Ö m├│wi─ůc, ┼╝e WSZYSCY tu trzymamy za Ciebie kciuki, b─ůd┼║ silna i cierpliwa i oczywi┼Ťcie jeste┼Ťmy z Ciebie dumni - ja-czekaj─ůca- dzi─Ökuj─Ö:*
[link widoczny dla zalogowanych] start=0 Co rozumiem przez du┼╝e? Ogromnie polecam ten sprzet - jednak dla silnie zmotwowanych i rzeczywiscie chcacych cwiczyc - w innym przypadku nie wiem czy efekty beda az tak spektakularne ale to zawsze uch jakis W p├│┼éfinale Polska dosta┼éa sporo punkt├│w ┼Ťrednich, czyli nie niskich i nie wysokich, mam tu na mu┼Ťli punkty 4,5, 6. Dzie┼ä dobry. [link widoczny dla zalogowanych]
ale... Ja sie dzis zwazylam, nic nie schudlam;/ Eh masakra ze mna. z koloryzacji, strzy┼╝e┼ä, kok├│w... U nas jest duza rotacja kierowcow, nie wiem z jakiego trade jest Larryale u nas to trzeba robic lapanke na kierowcow przez takich jak on. Ja osobi┼Ťcie chodz─Ö tam na oczyszczanie twarzy ju┼╝ od jakiego┼Ť czasu i jestem naprawd─Ö zadowolona! OVERWEIGHT Michael Scott knew he was in for a rough ride when he couldn't fit into his airline seat. a mo┼╝e by tak kasy te┼╝ doda─ç?????ja wszystkorozumi─Ö ale powoli sie nie wyrabiam i mam stresa OGROMNEGO z tego powodu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Badania jednak przede wszystkim.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
Nawiedzony



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 752
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 5:01, 05 Kwi 2014    Temat postu: a ja jestem bardzoniezawowolona i za tydzie┼ä id─Ö na reklam

Najdotkliwsza strata dla muzulman├│w, strata kt├│ra najbardziej bolala, bylo zatem uprowadzenie ich kobiet przez chrzescijanskich rycerzy.
[link widoczny dla zalogowanych]
dobra metoda z tym lakierem sama kiedy┼Ť zastosowa┼éam na takich par─Ö lat temu. U nas dzi┼Ť maj─ů by─ç 32 stopnie, mo┼╝e by─ç ci─Ö┼╝ko.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a co namiary ci podeslac??
[link widoczny dla zalogowanych]

Ej, naprawde musicie czyta─ç ulotki, tam jest wszystko napisane, kuracj─Ö powinno si─Ö rozpocz─ů─ç od 2 do 4 dni po okresie (jesli dobrze pamietam). [link widoczny dla zalogowanych] zaczelo sie 4 lata temu i trwa...z duzymi odstepstwami czasu, ale jednak...to siedzi we mnie i powoli wykancza moj organizm.
Hihi, chyba odnalaz┼éam z┼éoty ┼Ťrodek dla siebie - po takich ─çwiczeniach naprawde czuj─Ö si─Ö suuuper i wszystkie g┼éupie mysli po prostu si─Ö mnie nie trzymaj─ů We Wroc┼éawiu w Klinice Wiatroszak mo┼╝ecie skorzysta─ç z takiej oferty Kupi┼éem w aptece Amol !!! wogole to jestem z┼éa .. wokalistka brunet...pewnie rosn─ů jej te┼╝ w─ůsy...ja kocham blondyny, to najpi─Ökniejsze dziewczyny na ┼Ťwiecie! [link widoczny dla zalogowanych]
no w┼éa┼Ťnie dziewczyny, s┼éuchajcie, kolczyka mam p├│┼é rpku, jeszcz wiadomo nie jest ok┼éadnie wygojony i na co ona pomaga?? Najgorsze jest to czekanie Na nfz leczy┼éam kana┼é├│wk─Ö na chyba 4 wizytach a po jakim┼Ť czasie posz┼éam z innym z─Öbem prywatnie i wyleczono mi kana┼éowo z─Öba na jednej wizycie. Wczoraj po powrocie z pracy zjad┼éam jedynie jogurt naturalny z p┼éatkami i to mi w zupe┼éno┼Ťci wystarczy┼éo. Masakra Po goleniu maszynka w┼éoski staja sie twardsze- nie jest to przyjemne dla chlopaka, ktory lize piersi
[link widoczny dla zalogowanych]
Te głupie teksty na ulicach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam niewiele podwy┼╝szon─ů prolaktyn─Ö, bo 31,04, a norma to 27,33.
[link widoczny dla zalogowanych]
to chyba logiczne, ┼╝e chodzi o wygl─ůd Pytanie do tych co maja uniewaznienie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] pozdrawiam
Polecam Wam dziewczyny kwasy OMEGA-3 t┼éoczone z ryb, ktore pasuja do diety Atkinsa. Z kobietami mo┼╝e by─ç podobnie zamiast delikatnego zag┼é─Öbiania si─Ö w ┼Ťrodku wol─ů silne pocieranie ┼éechtaczki palcami, to r├│wnie┼╝ beznadziej. Kasi i musz─Ö wypyta─ç co to za osoba i wam napisz─Ö. Witam Was. 3 tyg temu wrocilam z 2 tygodniowego urlopu- i wlasnie konczy mi sie @. [link widoczny dla zalogowanych]
Gruba i tak w┼éasnie trzymaj no i to ze jest chuda ...zazdroscicie ? o co chodzi? Witajcie Bardzo podziwiam osoby, kt├│re startuj─ů do g┼éod├│wki 30, 31 dni. Lida ma swoich wrogow i zwolennik├│w ,naczyta┼éam sie mn├│stwo na ten temat na topikach EKSPERYMENT MEIZITANG I Czy ktos stosowa┼é meizitang ......poradzcie ,poradzcie ???????dziewczyny nie macie zalu za zciagnieta nazwe ale wy jako starsza siostra z duzym doswiadczeniem a jako m┼éodsza siostra bazujaca na waszych doswiadczeniach .bede sie uczy─ç .pozdrawiam wszystkie sta┼ée forumowiczki szczuplejace z dnia na dzie┼ä (nie ma tu zadnego podlizywania ) Je┼Ťli chodzi o higien─Ö ran, to ja znam dwa sposoby:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

za miesi─ůc posz┼éam do mojej stomatolog w Zambrowie na borowanie 2 g├│rnych ├│semek z powodu pr├│chnicy (wcze┼Ťniej przed piaskowaniem postawi┼éa tak─ů diagnoz─Ö i zd─ů┼╝y┼éa mi wyborowa─ç 2 ├│semki na dole oczywi┼Ťcie musia┼éam za to zap┼éaci─ç) i co si─Ö okaza┼éo WSZYSTKIE Z─śBY ZDROWE!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] spx?coupleID=1962 Wklejam zasady tej dietki,mo┼╝e kto┼Ť podzieli sie swoim do┼Ťwiadczeniem w tym zakresie,albo przy┼é─ůczy do wsp├│lnej walki??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chirurdzy po prostu uwa┼╝aj─ů to za bezu┼╝yteczne. [link widoczny dla zalogowanych] kt├│re lepsze?
I pewnie bym si─Ö podda┼éa gdybym przypadkiem nie odkry┼éa body wrappingu i profesjonalnych kosmetyk├│w do niego. wierzysz w zdj─Öcia,to tylko reklama. do g├│rrry cze┼Ť─ç WAM LASECZKI !!!!!!! aha.. [link widoczny dla zalogowanych]
a w hipermarkecie zaczepisz go┼Ťcia mi┼éy w czym mog─Ö panu pom├│c?' a jesli komus si─Ö nie podoba, to moze dlatego ze zazdrosci, bo sam(a) ma pospolite imie i spotyka si─Ö z nim prawie co krok poznaj─ůc nowych ludzi. ale celulitu nie zauwazylam. wiem ┼╝e tam jaki┼Ť park rozrywki jest, ale polecam Phoenix Park (chyba tak si─Ö pisze) - taki rezerwacik przyrody, ale pi─Ökny! spad┼é tylko, ale wr├│ci┼é po paru dniach!! hmmm..a ja czyta┼éam kiedys o Kobusie jakies negatywne opinie... nie mam z kim o tym pogadac, porownac....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jednak niestety, nie da sie schudnac nie meczac sie Kazdy wysilek fizyczny meczy, niezalenie od tego, ile masz kilogramow i jak bardzo otluszczone stawy.
[link widoczny dla zalogowanych]
> manta_ma , m├│j synek ma 9 lat i te┼╝ jest strasznym ┼éobuzem . Mam 34 lata i jestem zdrowym m─Ö┼╝czyzn─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

do tego jako┼Ť nie potrafi─ů nawet no┼╝yczek porz─ůdnie trzyma─ç i po obci─Öciu same strz─Öpy s─ů,jedyny plus to cena niska w miar─Ö ale co mi po tym jak wygl─ůdam beznadziejnie.kto┼Ť zna normalne fryzjerki bo potrzebuj─Ö poprawi─ç ten cud techniki wiecznie zimy nie bedzie i kaptur p├│jdzie w odstawk─Ö. [link widoczny dla zalogowanych] Zapraszali oczywi┼Ťcie jak bym by┼é ambasadorem wszelkiego z┼éota na ┼Ťwiecie.
Prosz─Ö mnie nie przera┼╝ac Bo i ja odwali┼éam g┼éupot─Ö, ale nie przy porodzie, bo ten jeszcze przede mn─ů . Mia┼éas przejscie z tym mlekotokiem [link widoczny dla zalogowanych] czne.html Mam tylko nadzieje, ┼╝e dowiem si─Ö w styczniu na wizycie kontrolnej pooperacyjnej. http://www.youtube.com/watch?v=DWfY9GRe7SI [link widoczny dla zalogowanych]
Jak jest z Ani─ů Przybylsk─ů to nie wiem, widzia┼éam w jakiej┼Ť gazecie jej zdj─Öcie sprzed i po operacji r├│┼╝nica i tak by┼éa niewielka. s┼éabizna no i dobam, ┼╝e do┼Ťc du┼╝o sie ruszam bo odstawili┼Ťmy z m─Ö┼╝em auta i wsz─Ödzie gdzie sie da chodzimy pieszo i to szybkim krokiem. !!!!!!! D┼éugo by┼é w mojej g┼éowie. mnie brzuch bolal bardzo dlugo. echh. Zdjecia s─ů bardzo mobilizuj─ůce
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 1A VIII LO w Bytomiu Strona G│ˇwna -> : : Jakie katkˇwy/ sprawdziany?? : : Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
xeon Template © Digital-Delusion
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin